میوه گلابی خشک

میوه خشک گلابی

حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول میوه گلابی خشک
شناسه محصول: 106

قیمت: تومان ۵۲,۰۰۰تومان ۴۷۴,۰۰۰

پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

میوه گلابی خشک

اگر قصد تهیه و خرید میوه گلابی خشک را دارید در هانی کام میتوانید این محصول را در بسته بندی های 250 گرمی تا 1 کیلوگرمی تهیه کنید. طعم این محصول شیرین بوده و به بهترین حالت ممکن توسط دستگاه های پیشرفته خشک شده است. قیمت میوه گلابی خشک شده نیز بسته به وزن متغییر آن متغییر است.

توضیحات

اگر قصد تهیه و خرید میوه خشک گلابی هانی کام را دارید ما این محصول خوشمزه و جدید را به شما پیشنهاد می کنیم. چیپس میوه گلابی خشک را فقط کافیه یکبار امتحان کنید، تا طعم بی نظیر و لذیذ آن مهمون همیشگی خونه هاتون باشه. در ادامه به بررسی و معرفی میوه خشک گلابی می پردازیم تا اطلاعات کامل تری در خصوص این محصول کسب کنید. همچنین با مراجعه به صفحه خرید میوه خشک / خرید میوه خشک شیرین می توانید متنوع ترین محصولات خشک شده را در طعمی بی نظیر و تازه مشاهده کنید.

 

بررسی مشخصات و ویژگی های خرید میوه گلابی خشک

میوه‌های خشک از جمله تنقلات محبوبی هستند که از قدیم تا به امروز مورد توجه قرار گرفته‌اند و به روش‌های مختلفی تهیه می‌شوند. گلابی خشک ورقه‌ای هانی کام یکی از محصولات محبوب و پرفروش فروشگاه هانی کام است. این میوه به دلیل خواص متعددش مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. میوه گلابی حاوی ویتامین‌های E و C، کلسیم، آهن، منیزیم و روی است که برای سلامتی بدن مفید هستند. از جمله خواص این میوه می‌توان به اثرات مثبت آن بر پوست، خاصیت ملین بودن، و اثرات مفید آن بر دفع مواد زائد بدن اشاره کرد. گلابی خشک نیز با حفظ خواص مواد مغذی گلابی تازه، در تمامی فصول سال موجود است و می‌تواند به عنوان یک منبع مواد مغذی برای بدن مورد استفاده قرار گیرد. این میوه برای تقویت بدن، آرامش بخشی، و کمک به درمان رعشه به دلیل داشتن مقدار بی خطر آرسنیک معروف است. همچنین، آب این میوه و عصاره تخمیر شده آن ممکن است به درمان زخم معده کمک کند. این میوه یکی از منابع ویتامین B9 یا اسید فولیک است که برای سلامت بدن ضروری است. بنابراین، خرید این میوه مفید را در نظر بگیرید و آن را به جای تنقلات دیگر در برنامه غذایی‌تان اضافه کنید. این گلابی خشک ورقه‌ای هانی کام را می‌توانید به راحتی از طریق سایت هانی کام  سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان به دستتان برسانید.

طعم شیرین – کمی گس
طبع سرد و خشک
موارد مصرف پذیرایی – تنقلات – مزه – آشپزی (تهیه شیرینی و دسر)
خاستگاه مشهد
بهترین زمان مصرف 20 روز پس از دریافت محصول
روش نگهداری داخل ظرف در بسته، در محیطی خنک نگهداری شود.
وزن 100 گرم، 250 گرم, 500 گرم, 1 کیلوگرم

 

ارزش غذایی در هر 100 گرم محصول میوه خشک شده گلابی

انرژی 262 کالری
چربی کل 0/4 گرم
کربوهیدرات 66/3 گرم
فیبر 7/5 گرم
قند 38/5 گرم
پروتئین 1/4 گرم
کلسیم 43 میلی‌گرم
آهن 1/2 میلی‌گرم
منگنز 0/7 میلی‌گرم
پتاسیم 790 میلی‌گرم
منیزیم 34 میلی‌گرم
فسفر 41 میلی‌گرم
ویتامین سی 1/9 میلی‌گرم

 

فایل صوتی میوه گلابی خشک هانی کام

فایل صوتی گلابی خشک

 

بررسی فوائد مصرف میوه گلابی خشک شده

مصرف میوه گلابی خشک شده به عنوان یک منبع مواد مغذی مفید برای سلامتی بدن مطرح است. در زیر به برخی از فواید مصرف این میوه پرداخته می‌شود:

1. منبع ویتامین‌ها و مواد معدنی: میوه گلابی خشک شده حاوی ویتامین‌های مختلفی از جمله ویتامین C و E است که برای سلامتی پوست، سیستم ایمنی بدن و جذب آهن مهم هستند. همچنین، این میوه حاوی مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم و روی است که برای حفظ سلامت استخوان‌ها، عملکرد عضلات، و تعادل هورمونی اهمیت دارند.

2. خواص آنتی‌اکسیدانی: این محصول دارای خواص آنتی‌اکسیدانی بالا است که می‌تواند در مقابله با استرس اکسیداتیو و پیشگیری از بروز بیماری‌های مرتبط با آن، مانند بیماری‌های قلبی-عروقی و برخی از سرطان‌ها موثر باشد.

3. خاصیت ملین: مصرف آن می‌تواند به عنوان یک منبع طبیعی ملین برای دفع مواد زائد بدن مؤثر باشد و به بهبود عملکرد سیستم گوارش کمک کند.

4. حفظ سلامت معده: مصرف آب میوه گلابی خشک شده و عصاره تخمیر شده آن می‌تواند در بهبود و درمان برخی از مشکلات معده، از جمله زخم معده، موثر باشد.

5. منبع اسید فولیک: گلابی خشک شده منبعی خوب از ویتامین B9 یا اسید فولیک است که برای سلامتی بارداری، سلامت قلب و عروق، و تولید سلول‌های خونی اساسی است.

6. کمک به کنترل وزن: افراد زیادی از قندهای طبیعی موجود در میوه‌ها و کالری آن‌ها شکایت دارند؛ اما گلابی خشک یکی از میوه‌های کم کالری است؛ به طوری که یک عدد گلابی متوسط حدود ۱۰۰ کالری دارد که فقط ۵ درصد از کالری مورد نیاز روزانه در یک رژیم غذایی سالم محسوب می‌شود.

7- سلامت قلب با گلابی خشک: یکی از خواص گلابی خشک ، بازکردن عروق از مواد زائد است. این میوه سرشار از پتاسیم است. پتاسیم عامل مهمی در افزایش سلامت قلب است. پتاسیم از ایجاد لخته خونی در رگ‌ها جلوگیری می‌کند و باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود. این امر منجر به حفظ سلامتی و شادابی بدن، می شود.

8- فیبر بالا: از طرفی مواد مغذی فراوان و فیبر بالایی دارد و برای مدت طولانی‌تری ما را سیر نگه می‌دارد. به همین دلیل افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند بیشتر از گلابی برای این منظور استفاده می‌کنند. این میوه همچنین حاوی انرژی و مواد مغذی زیادی است که تاثیر کمی بر افزایش وزن و چاقی دارد.

9- حفظ سلامت استخوان های بدن و جلوگیری از پوکی استخوان: برای حفظ سلامت استخوان های بدن و جلوگیری از پوکی استخوان، حفظ PH و مصرف کلسیم کافی حیاتی است. مصرف روزانه میوه ها و سبزیجات می تواند PH بدن را حفظ کرده و گلابی به دلیل دارا بودن بور باعث جذب بهتر کلسیم در بدن می شود.

 

 

 

 

 

بررسی ویتامین های موجود در میوه گلابی خشک شده

میوه گلابی خشک شده یک منبع مهم از ویتامین‌ها و مواد مغذی است که می‌تواند به سلامتی بدن کمک کند. در زیر ویتامین‌های اصلی که در میوه گلابی خشک شده وجود دارد را بررسی خواهم کرد:

1. ویتامین C (آسکوربیک اسید): ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان قوی است که در حفظ سلامتی پوست، حفظ سیستم ایمنی بدن، جذب آهن، و تقویت بافت‌های متصل موثر است. میوه گلابی خشک شده منبع خوبی از ویتامین C می‌باشد.

2. ویتامین E (توکوفرول): ویتامین E نیز یک آنتی‌اکسیدان است که به حفظ سلامتی پوست و مو، پیشگیری از آسیب‌های اکسیداتیو، و حفظ سلامتی سلول‌های بدن کمک می‌کند. میوه گلابی خشک شده همچنین می‌تواند یک منبع خوب از این ویتامین باشد.

3. ویتامین K (فیلوکینون): ویتامین K در سلامت استخوان‌ها، پیشگیری از لخته شدن خون، و حفظ سلامت قلب و عروق نقش دارد. میوه گلابی خشک شده ممکن است مقدار کمی از این ویتامین را فراهم کند.

4. ویتامین A (رتینول): ویتامین A برای حفظ سلامتی بینایی، رشد سلول‌ها، و تقویت سیستم ایمنی بدن ضروری است. این ویتامین نیز ممکن است در میوه گلابی خشک شده حضور داشته باشد.

5. ویتامین B6 (پیریدوکسین): ویتامین B6 در متابولیسم کربوهیدرات، پروتئین‌ها و چربی‌ها، تنظیم هورمون‌ها، و حفظ سلامت سیستم عصبی مؤثر است. احتمالاً میوه گلابی خشک شده نیز مقداری از این ویتامین را ارائه می‌دهد.

به علاوه، ممکن است مقداری از ویتامین‌های دیگر مانند ویتامین‌های B1، B2، و فولات (ویتامین B9) نیز در میوه گلابی خشک شده وجود داشته باشد. همچنین، مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم، و روی نیز ممکن است در این میوه موجود باشند که برای حفظ سلامتی عمومی بدن اهمیت دارند.

 

بررسی مشخصات، قیمت و خرید میوه گلابی خشک شده هانی کام

این محصول با بالاترین کیفیت در بسته بندی مناسب 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی و 1 کیلوگرمی در فروشگاه اینترنتی و آنلاین هانی کام موجود است و شما عزیزان می توانید با قیمتی مناسب اقدام به تهیه و خرید میوه گلابی خشک از هانی کام نمایید.

 

قیمت میوه گلابی خشک چقدر است؟

قیمت خرید میوه گلابی خشک بسته به وزن محصول متغییر است. شما عزیزان می توانید در ابتدای صفحه پس از انتخاب وزن مناسب و دلخواه خود، قیمت نهایی و تمام شده این محصول را مشاهده کنید. پس از مشاهده قیمت گلابی خشک می توانید نسبت به سفارش آن به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید.

 

نحوه تهیه و خرید میوه گلابی خشک در هانی کام به چه صورت است؟

شیوه ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی خرید میوه گلابی خشک در هانی کام بسیار ساده است، برای این موضوع تنها کافی است از طریق بخش ابتدایی صفحه مقدار وزن مناسب خود را انتخاب کنید و پس از مشاهده قیمت و اضافه کردن آن به سبد خرید، خرید خود را نهایی کنید. همچنین اگر در فرایند ثبت سفارش محصول به مشکل برخوردید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

 

 

نقاط قوت

  • کاملا تازه
  • کاملا بهداشتی
  • بسته بندی مناسب
  • قیمت مناسب
  • طعم شیرین
مشخصات

مشخصاتمیوه خشک گلابی

وزن

100 گرم, 250 گرم, 500 گرم, یک کیلوگرم

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۵۲,۰۰۰تومان ۴۷۴,۰۰۰