میوه خشک شیرین

مرتب سازی بر اساس :
فقط موجود ها:

میوه خشک شیرین

خرید آنلاین و سفارش میوه خشک شیرین
میوه خشک شیرین
میوه خشک یک میان وعده عالی و سالم است که می تواند مدت زمان بیشتری نسبت به میوه های تازه در قفسه شما بماند. این ماندگاری طولانی‌تر، میوه‌های خشک را به یک میان ‌وعده سازگار و یک خوراکی عالی برای سفرهای کمپینگ، ماشین‌سواری طولانی و ناهارهای بسته‌بندی شده تبدیل می‌کند.
ماندگاری میوه خشک بسیار بیشتر از میوه های معمولی است، اما بسیاری از فواید سلامتی مشابهی دارد که میوه را به یک خوراکی مطلوب تبدیل می کند.
خوشبختانه، انواع مختلفی از میوه های خشک در بازار وجود دارد، بنابراین هنگام انتخاب میوه خشک مناسب شما، گزینه های زیادی دارید.
بنابراین می توان از بهترین و رایج ترین نوع میوه های خشک به کشمش، زردآلو، آلو، انجیر، خرما،  میوه خشک گلابی، میوه خشک سیب دارچین هلو، میوه خشک آناناس، میوه خشک سیب دارچین، میوه خشک خرمالو، میوه خشک توت فرنگی، میوه خشک پرتقال، میوه خشک موز و… اشاره کرد.
از این رو پیشنهاد می کنیم به خواندن این مطلب از هانی کام ادامه دهید تا در مورد هر میوه خشک، اینکه واقعاً چیست، چگونه مصرف می شود، چگونه میوه خشک را نگهداری کنید و چگونه آن را در خانه درست کنید، بیشتر بدانید.

میوه خشک چیست؟
میوه خشک میوه ای است که اکثریت آب آن از آن حذف شده است.
این می تواند از طریق خشک کردن آفتاب، که یک فرآیند طبیعی در نظر گرفته می شود، یا از طریق یک فرآیند مکانیکی تر استفاده از دستگاه خشک کن یا دستگاه های مخصوص اتفاق بیفتد.
اگر می خواهید میوه خشک را در خانه درست کنید، حتی می توانید این کار را در فر خود انجام دهید.
بسته به میوه، پس از خشک شدن کمی نرم و جویدنی می شود و خوردن آن بسیار آسان است (برخی از میوه های خشک کمی سفت تر از بقیه هستند).
طعم برخی از میوه های خشک بیشتر شبیه آب نبات است تا یک میان وعده سالم، زیرا اغلب به آنها شکر اضافه می شود و با شکر پوشانده می شوند – میوه خشک آناناس و انبه اغلب به این شکل یافت می شوند.
اگر بخواهیم محبوب ترین میوه خشک موجود در بازار را به شما معرفی کنیم آلو، زردآلو، کشمش، خرما و انجیر از بهترین ها هستند که جزو میوه خشک های شیرین هم قرار می گیرند.
میوه های کم آب در نهایت مانند چیپس ترد می شوند. حتی مقدار بیشتری از آب در این فرآیند حذف می شود که منجر به یک بافت ترد می شود.
میوه خشک های شیرین چگونه مصرف و استفاده می شود؟
میوه خشک همه کاره است و به روش های مختلفی مصرف و استفاده می شود.
اولین و واضح ‌تر از همه، میوه خشک اغلب به تنهایی به عنوان یک میان وعده سالم یا خوراکی شیرین مصرف می‌شود.
به عنوان مثال، کشمش و آناناس خشک شده اغلب در ترکیب با بسیاری از آجیل های مختلف یافت می شوند تا یک مخلوط دنباله دار خوشمزه را تشکیل دهند.
همچنین میوه های خشک را می توان به غذاهای صبحانه مانند ماست، گرانولا و غلات اضافه کرد تا شیرینی و تغذیه بیشتری داشته باشد.

نحوه نگهداری میوه خشک
مهمترین قسمت نگهداری میوه خشک این است که مطمئن شوید ظرفی کاملاً در بسته است.
با این حال، اگر می خواهید محافظت بیشتری داشته باشید، می توانید میوه خشک خود را در یک کیسه پلاستیکی بزرگ قرار دهید و سپس آن را در یک ظرف دربسته نگهداری کنید.
ظروف فلزی یا شیشه ای برای تازه نگه داشتن غذاها بهترین کار را دارند.
اگرچه میوه‌های خشک ماندگاری طولانی‌تری در انبار یا کمد دارند، اما می‌توانید آن‌ها را در یخچال نگهداری کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند.
در انباری، میوه خشک می تواند حدود 4-6 ماه دوام بیاورد. اما میوه های خشک در یخچال تا 1 سال می توانند ماندگاری داشته باشند.
فواید میوه خشک برای سلامتی
از آنجایی که میوه های خشک فقط یک نسخه کوچک از میوه های معمولی هستند، سرشار از مواد مغذی و فواید سلامتی هستند.
آنها به قدری دارای مواد مغذی هستند که خوردن 1 قطعه کوچک میوه خشک برابر با خوردن 1 قطعه بزرگ میوه تازه است.
اگر میوه خشک را بر حسب وزن اندازه گیری کنیم، تقریباً 4 برابر میوه تازه، ویتامین، مواد معدنی و فیبر دارد.
میوه‌های خشک نیز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که در مبارزه با رادیکال‌های آزاد (که باعث سرطان و سایر مشکلات مهم سلامتی در بدن ما می‌شوند) عالی هستند.
یکی از اشکالات خوردن میوه خشک به جای میوه های تازه کمبود ویتامین C است، زیرا این فرآیند مقدار زیادی از ویتامین C را از بین می برد.
یکی دیگر از موارد منفی مصرف شکر هنگام خوردن میوه های خشک است. از آنجایی که این میوه‌ها نوع غلیظ میوه‌های تازه هستند، اغلب مجبور هستید تقریباً دو برابر مقدار میوه خشک بخورید تا گرسنگی خود را برطرف کنید.
به عنوان مثال، ممکن است بعد از یک سیب کامل احساس سیری کنید، اما ممکن است برای کاهش گرسنگی خود به 10 تکه سیب خشک نیاز داشته باشید بااین حساب شما مجبور می شوید مقدار زیادی ویتامین و همچنین قند زیادی دریافت کنید.

خرید میوه خشک شیرین هانی کام

میوه خشک به قدری محبوب است که می توانید آن را تقریباً در هر فروشگاه مواد غذایی از جمله هانی کام به صورت آنلاین خریداری کنید.
با این وجود شما عزیزان می توانید بهترین و خوشمزه ترین و از همه مهم تر سالم ترین و بهداشتی ترین میوه خشک های شیرین را از فروشگاه هانی کام خریداری کنید.