میوه خشک پفکی

خرید میوه خشک پفکی هانی کام

میوه خشک پفکی

میوه خشک پفکی
میوه خشک پفکی

یکی از خشکبارهای خوشمزه که طعم بی نظیری دارد و می توان به عنوان جایگزینی از میوه تازه از آن استفاده کرد میوه خشک پفکی است.
میوه خشک پفکی همان میوه خشک است تنها با کمی تفاوت در روش خشک کردن آن ها که میوه خشک پفکی به دلیل داشتن بافتی نرم تر نسبت به میوه خشک ، بیشتر شباهت به میوه تازه دارد.
از این رو در ادامه ی این مطلب همراه هانی کام باشید تا شما را با میوه خشک پفکی و طرز تهیه آن آشنا کنیم.

میوه خشک پفکی چیست؟

در واقع همانطور که اشاره کردیم میوه خشک پفکی همان میوه خشک است و تنها تفاوتی که دارند در روش خشک کردن آن هاست به طوری که میوه خشک پفکی کمی نرم تر از میوه خشک است و آن ها را برخلاف میوه خشک ها که با استفاده از گرما و حرارت خشک می کنند با استفاده از سرما خشکشان می کنند از این رو ماندگاری کمتری نسبت به میوه خشک دارد اما همچنان همانند میوه خشک از آن ها می توان در مدت زمان طولانی تری نسبت به میوه تازه نگهداری کرد.

اما سوالی که برای خیلی ها به وجود می آید این است که آیا با خشک کردن میوه ها خواص آن ها از بین می رود؟

خیر ؛ با خشک کردن میوه ها و تبدیل آن ها به میوه خشک پفکی تمام خواص مفید و مواد مغذی آن ها کاملا حفظ می شود و به همان اندازه که از میوه تازه ویتامین و پروتئین جذب می کنید به همان میزان هم می توانید از میوه خشک پفکی ویتامین بگیرید.

همچنین میوه خشک پفکی در بین همه به خصوص کودکان از محبوبیت خاصی برخوردار است و از آن می توانید به عنوان یکی از تنقلات مفید برای کودکان خود استفاده کنید که علاوه بر خاصیت های فراوانی که به همراه دارد از طعم و مزه بی نظیری هم برخوردار است.

چه تفاوتی بین میوه خشک پفکی با میوه خشک وجود دارد؟

تنها تفاوتی که می توان در رابطه با میوه خشک پفکی با میوه خشک بیان کرد روش خشک کردن آن هاست که همانطور که گفتیم برای تهیه میوه خشک با استفاده از گرما این کار را انجام می دهند اما برای تهیه میوه خشک پفکی با استفاده از سرما و فریز کردن ، میوه ها را خشک می کنند که این کار موجب می شود که میوه تا 90 تا 95 درصد از آب و رطوبت خود را از دست دهد و بافتی ترد مثل پفک داشته باشد، همچنین در میوه خشک پفکی برخلاف میوه خشک ظاهر ، حجم و اندازه میوه هیچ تغییری نمی کند چه بسا که در میوه خشک ها حجم و اندازه کوچک تر و فشرده تر می شود و رطوبت بیشتری هم به نسبت میوه خشک پفکی دارند.

به علاوه از دیگر تفاوت های میوه خشک پفکی با میوه خشک می توان به وزن آن ها اشاره کرد که میوه خشک های پفکی به دلیل نداشتن رطوبت و آب به نسبت میوه خشک ها وزن سبک تری دارند از این رو نگهداری از آن ها راحت تر است.

6 ویژگی میوه خشک پفکی

• داشتن طعم و مزه ای شبیه به میوه تازه
• دارای بافتی سبک و نرم
• امکان دسترسی داشتن به هر نوع میوه ای در تمام طول سال
• تنوع در رنگ و طعم های مختلف
• سرشار از ویتامین ، پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز بدن

روش نگهداری از میوه خشک پفکی

لازم است که بدانید تمام میوه هایی که به این روش ( روش فریز کردن) تهیه می کنید نزدیک به 20 تا 30 سال ماندگاری دارند و می توانید به مدت طولانی از آن ها نگهداری کنید.
از این رو این میوه خشک های پفکی را باید در محیط های تاریک ، خشک و خنک با بسته بندی نگهداری کنید همچنین هنگامی که بسته بندی میوه خشک پفکی را باز می کنید مجدد آن را بسته بندی کنید و یا در ظرف در بسته قرار دهید چرا که رطوبت می تواند بافت میوه خشک پفکی شما را از بین ببرد و خراب کند از این رواین نکته را حتما رعایت کنید.

همچنین این نکته را هم در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان میوه خشک های پفکی نباید سیاه شوند چرا که طعم و خاصیت اصلی خودشان را از دست می دهند و به علاوه شکل ظاهری ناپسندی هم پیدا می کنند به همین دلیل برای این که از این مشکل جلوگیری کنید توصیه می شود میوه خشک های پفکی خود را در یک کیسه سیاه و ضخیم نگهداری کنید و به هیچ عنوان در معرض آفتاب و نور مستقیم خورشید قرارش ندهید.

موارد مصرف میوه خشک پفکی

از میوه خشک پفکی می توانید به عنوان یک میان وعده سالم و جایگزین به جای میوه تازه در محل کار خود ، مدارس ، کمپین های کوهنوردی و… استفاده بکنید.
همچنین این خوراکی خوشمزه را می توان با ترکیبی از غلات و شیر، ماست و بستی استفاده کرد.

جمع بندی میوه خشک پفکی

بنابراین اگر به دنبال یک میان وعده خوشمزه و در عین حال سالم و مفید می گردین ما به شما میوه خشک پفکی را پیشنهاد می کنیم چرا که این میوه های پفکی درست همانند میوه های تازه دارای ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن هستند و به هیچ عنوان بعد از خشک شدن خاصیت خودشان را از دست نمی دهند و همچنان خواص و مزه ی اورجینال خود را حفظ می کنند.

از این رو برای هر سنی از کودک گرفته تا افراد سن بالا مصرف این میان وعده خوش طعم پیشنهاد می شود.
همچنین میوه خشک پفکی دارای تنوع بسیاری است که شما با هر نوع سلیقه ای که باشید می توانید طعم و رنگ مورد علاقه ی خود را پیدا کنید.

و در آخر کسانی که قصد خرید میوه خشک پفکی را دارند و به دنبال جایی می گردند که با رعایت کامل بهداشت و از میوه های تازه و سالم استفاده کرده باشند بدون شک فروشگاه آنلاین هانی کام تمام آنچه که خواسته شما از تهیه یک محصول باکیفیت است رعایت کرده است پس همین الان برید تو سایت هانی کام و سفارش خودتان را در کمترین زمان ثبت کنید.

مواردی که پیشنهاد می شود درموردشان مطالعه کنید.

خرید پودر میوه

میوه خشک پاستیلی

میوه خشک شکلاتی

سوالات متداول

–چه میوه هایی را می توان خشک کرد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که تمامی میوه ها را می توان خشک کرد از سیب و موز گرفته تا کیوی و توت فرنگی و…

–برای خشک کردن میوه چند روش وجود دارد؟

در کل برای خشک کردن میوه ها دو روش وجود دارد اولین روش به صورت طبیعی و سنتی و روش دوم با استفاده از دستگاه.

–بهترین روش برای نگهداری طولانی مدت از میوه خشک ها چیست؟

برای نگهداری طولانی مدت از میوه خشک بهترین راه نگهداری آن ها در یک ظرف شیشه ای در بسته در یخچال می باشد.

7 دیدگاه برای “خرید میوه خشک پفکی هانی کام”

  1. سلام وقتتون بخیر میوه خشک های پفکی هانی کام واقعا حرف نداره از نظر کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!