خرید میوه خشک مخلوط هانی کام

خرید میوه خشک مخلوط هانی کام

میوه خشک مخلوط +نکات مهم آن

میوه خشک ها جزو یکی از خشکبارهای پرطرفدار هستند که در طعم و مزه از تنوع بالایی برخوردار می باشند.

و از آن جایی که تنوع در این خشکبار پرطرفدار زیاد است می توان از این تنوع در تهیه میوه خشک های مخلوط استفاده کرد.

از این رو ما در سایت و فروشگاه اینترنتی هانی کام بهترین میوه خشک های مخلوط را به شما ارائه می دهیم و از ترکیب میوه هایی استفاده می کنیم که هر ذائقه و مزاجی بتواند از میوه خشک های مخلوط هانی کامی استفاده کند.

ما در مخلوط میوه خشک هایی که تهیه می کنیم هم از میوه های گرم استفاده می کنیم و هم از میوه های سرد از این رو افرادی که هم طبع سرد دارند می توانند از مخلوط میوه خشک های ما استفاده کنند و هم افرادی که طبع گرم دارند.

و اما یکی از بهترین و پرطرفدارترین ترکیب هایی که در مخلوط میوه خشک ها یا همان چیپس میوه وجود دارد ترکیب کیوی ، سیب، هلو، زردآلو، گلابی ، خرما و آلو شابلون است که ترکیب همه ی این ها مخلوطی از میوه های سرد و گرم است که می تواند ترکیب بی نظیری برای هم افراد سرد مزاج و هم گرم مزاج باشد.

همچنین مخلوط این میوه خشک های ترش و میوه خشک های شیرین و ملس طعم خاص و خوشمزه ای را به وجود می آورند که امتحان کردنش حتی یکبار هم که شده پیشنهاد می شود.

خرید میوه خشک مخلوط هانی کام
میوه خشک مخلوط

7 نکته در رابطه با میوه خشک های مخلوط

  • اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در تهیه میوه خشک مخلوط این طرز فکر را نداشته باشید که هر چه قدر رنگ میوه خشک ها پر رنگ تر و خوش رنگ تر باشد به این معنا است که از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند چرا که بسیاری از فروشندگان خشکبار و میوه خشک برای این که مشتریان بیشتری را جذب کنند از رنگ های خوراکی استفاده می کنند که این مواد نگهدارنده دارای سولفات است که باعث می شود از تغییر رنگ برخی از میوه ها جلوگیری شود ، همچنین بسیاری از افراد به این مواد نگهدارنده حساسیت دارند و دچار مشکلات تنفسی و یا پوستی می شوند. از این رو انتخاب خود را برحسب خوش رنگ بودن میوه خشک ها نگذارید و این طرز فکر را نداشته باشید که اگر رنگ میوه خشکی رنگ تیره تری داشت پس حتما از میوه های بی کیفیت و نامرغوبی برای تهیه آن استفاده شده است.

 

  • دومین نکته ای که باید در تهیه میوه خشک مخلوط خود به آن توجه کنید این است که قبل از خرید حتما روی بسته میوه خشک مخلوط را مطالعه کنید و از ویژگی ها و ترکیبات و موادی که در تهیه میوه خشک استفاده شده است آگاه شوید ، چرا که بسیاری از افراد هنگام تهیه میوه خشک ها از یک روکش شکر و یا محلول های شیرین کننده بر روی آن استفاده می کنند که باعث شیرین شدن بیشتر میوه خشک ها می شود به طوری که این قند اضافی برای بسیاری از افراد خطرناک است به خصوص برای افراد دیابتی و کسانی که مشکلات قلبی دارند اصلا مناسب نمی باشد.

 

  • سومین نکته مدیریت کردن در مصرف میوه خشک ها می باشد چرا که میوه ها به خودی خود دارای قند و کالری طبیعی و نسبتا بالایی هستند چه بسا که با خشک شدنشان و از دست دادن آب خود این کالری و قند بیشتر هم می شود به طوری که تمام قند و کالری موجود در میوه در یک حجم کوچک انباشته می شود به همین دلیل افرادی که اضافه وزن دارند و یا به بیماری دیابت مبتلا هستند نباید در مصرف میوه خشک های مخلوط زیاده روی کنند.اما افرادی که قصد چاق شدن و یا انرژی گرفتن دارند می توانند بدون هیچ منعی از این میان وعده سالم و جذاب استفاده بکنند. (لازم به ذکر است که این افراد هم نباید در خوردن این خوراکی بیش از اندازه زیاده روی کنند چرا که به مرور مشکلاتی را برایشان به وجود می آورد.)

 

  • چهارمین نکته و توصیه ای که می توانیم به شما عزیزان داشته باشیم این است که حتما از فروشگاه ها و سایت های معتبر مثل فروشگاه اینترنتی هانی کام میوه خشک های مخلوط را تهیه بکنید چرا که نگهداری صحیح و روش انبار داری میوه خشک ها از اهمیت بالایی برخوردار است که بسیاری از مراکز فروش میوه خشک به این نکته توجه نمی کنند و از روش های نادرستی برای نگهداری میوه خشک های خود استفاده می کنند که این روش های نادرست به مرور باعث ایجاد مشکلاتی مثل قارچ و سم در آن ها می شود که بسیار خطرناک هستند.

 

  • نکته پنجم این است که شما می توانید با مصرف روزانه میوه خشک های مخلوط هم به کاهش وزن خود کمک کنید و هم به وزن گیری.به طوری که افرادی که لاغر هستند و قصد وزن گرفتن و چاق شدن را دارند می توانند طبق برنامه ی خاصی روزانه و به مقدار مناسب و یا همراه با غذا از میوه خشک های مخلوط استفاده کنند.اما توجه داشته باشید که در مصرف آن ها زیاده روی نکنید چرا که میوه خشک ها کالری و قند بالایی دارند و زیاده روی در آن به مرور باعث مشکلاتی در آن ها می شود.به علاوه افرادی هم که چاق هستند می توانند در برنامه غذایی خود میوه خشک ها را بگنجانند و جایگزینی باشد به جای خوراکی های مضر و ناسالم.چرا که فیبر موجود در میوه خشک حس سیری  را در شما  ایجاد می کند و همچنین به سلامت روده های شما کمک می کند.

 

  • ششمین نکته ای که لازم است بدانید این است که میوه خشک های مخلوط به دلیل داشتن قندهای طبیعی و کربوهیدرات های موجود در خود انرژی زا هستند و می توانند انرژی شما را در طول روز تامین کنند.به علاوه این میوه خشک ها چربی کمی دارند به طوری که حتی افرادی که چربی خون دارند و چاق هستند هم می توانند از این میان وعده خوشمزه استفاده بکنند.

 

  • هفتمین نکته مهم این است که میوه خشک های مخلوط علاوه بر این که درون خود فیبر و قند دارند دارای انواع مختلفی ویتامین و پروتئین های مورد نیاز بدن هستند مثل ویتامین آ، کلسیم و آهن و … که همه ی این ها برای بدن بسیار مفید هستند.
  • خرید میوه خشک مخلوط هانی کام
    میوه خشک مخلوط

جمع بندی

در این مطلب در رابطه با اهمیت میوه خشک های مخلوط صحبت کردیم و گفتیم که شما علاوه بر این که می توانید از این میوه خشک های خوشمزه به عنوان یک میان وعده خوشمزه استفاده کنید می توانید از خواص مفید آن که برای بدن بسیار مفید هستند هم استفاده کنید.

همچنین برای تهیه میوه خشک های مخلوط خوش طعم و اورگانیک پیشنهاد ما به شما تهیه میوه خشک های هانی کامی است چرا که از صفر تا صد تهیه میوه خشک های خود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی این کار را انجام می دهند و از باکیفیت ترین و مرغوب ترین میوه ها استفاده می کنند بنابراین با خیالی راحت داخل سایت هانی کام شوید و سفارش خودتان را ثبت کنید.

مطالبی که شاید با آن ها آشنایی نداشته باشید:

خرید میوه خشک برای کودکان

خرید چیپس میوه

خرید میوه خشک شیرین

5 دیدگاه برای “خرید میوه خشک مخلوط هانی کام”

  1. نقاط قوت
    • میوه خشک بایکفیت و خوشمزه هانی کام

    سلام وقتتون بخیر خواستم ازتون تشکر کنم بابت کیفیت کارتون و بسته بندی های فوق العاده بهداشتی که دارین

    • سلام وقت شمام بخیر ممنون که از ما خرید میکنید هانی کام همیشه در تلاشه که رضایت مشتریارو به خودش جلب کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!