میوه خشک

میوه خشک صادراتی چیست؟ (میوه خشک مخصوص صادرات خارج از ایران)

میوه خشک مخصوص صادرات به خارج از ایران

میوه خشک یکی از محصولات بسیار خوب و جدید در ایران می باشد جالب است بدانید ایران بعد از ترکیه دومین صادر کننده میوه خشک در جهان می باشد ، که این پتانسیل بسیار جذابی برای تاجران و صادرکنندگان غذایی می باشد.

با توجه استقبال فراوان از سوی کشورهای خارجی امروزه تولیدکنندگان ایرانی انواع میوه خشک ها را با کیفیت و طعم های عالی تولید و در بازارهای جهانی عرضه می کنند. طبیعتا با توجه به پایین بودن ارزش پولی کشور ما خرید این محصول برای سایر کشورها مقرون به صرفه تر است و یک مشتری خارجی می تواند این محصول صادراتی را با قیمت مناسب تری نسبت به مردم کشور تولیدکننده ی میوه خشک خریداری کند.

رایج ترین الزامات مورد نیاز برای صادرات خشکبار ، در زیر آورده شده است:

میزان رطوبت : حداکثر آن برای انواع محصولات تعریف شده است.

اندازه : برای انواع میوه های خشک و آجیل ها متفاوت است.

میزان و نوع مواد نگهدارنده

رتبه کیفیت

بسته بندی صادراتی محصولات میوه خشک :

حغاظت از ویژگی ها و کیفیت محصول

محافظت محصول آلودگی ( آلودگی ابزار بسته بندی را هم شامل می شود )

محافظت از بو، مزه، رنگ و سایر ویژگی های محصول
باید ایمنی محصولات غذایی اندازه گیری شود و اطمینان حاصل شود که هیچ سطح بالا و غیر استانداری از مواد شیمیایی وارد مواد غذایی نشده است.

قاعده کلی برای بسته بندی صادرات وجود ندارد ؛ اما میوه خشک و آجیل های با پوست معمولا در جعبه کارتن با آستر پلاستیکی بسته بندی می شوند.

آنها همچنین می توانند در جعبه های چوبی بسته بندی شوند.در معامله با اروپا حجم استاندارد ۱۰ کیلوگرم است.

میوه خشک
میوه خشک

محصولات میوه خشک هانی کام که به صورت عمده برای صادرات می باشد شامل :

میوه خشک آلو شابلون

میوه خشک انبه

میوه خشک هلو

میوه خشک توت فرنگی

میوه خشک سیب

میوه خشک طالبی

میوه خشک گلابی

میوه خشک خرمالو

میوه خشک آناناس

میوه خشک کیوی

میوه خشک موز

میوه خشک نارگیل

میوه خشک گوجه فرنگی

میوه خشک به

میوه خشک صادراتی چیست؟

میوه‌های خشک محصولی مناسب جهت تولید بوده‌که می توان در طول روز ازآن‌ها مصرف کرد، و با توجه به موارد مختلف استفاده از این محصول ، افراد مختلف جهت خرید و فروش محصول  برآمده تا میوه خشک را راحت به دست مصرف کنندگان نهایی برسانند. به میوه هایی که بیشتر آب آن ها گرفته شده، میوه خشک می گویند. زمانی که آب یک میوه گرفته می شود آن میوه کوچک و متراکم و یا به نحوی فشرده خواهد شد. همین میوه خشک فشرده شده منبع غنی از ویتامین هایی نظیر ویتامین A، ویتامین B،و سرشار از مواد معدنی نظیر فیبر هستند. میوه هسک می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای برخی از خوراکی ها و تنقلات برای بچه ها و بزرگسالان باشد زیرا با خوردن یک ورقه از میوه خشک، مواد مغذی به بدن ترزیق شده‌و در سلامتی تاثیر چشمگیری دارد.قابایت دیگری که خشک کردن میوع برای مصرف کنندگان دارد این است که در تمامی فصل های سال شما می توانید میوه مورد علاقه خود را در سبد غذایی داشته باشید، در فصل زمستان که زردآلو وجود ندارد، شما با خرید ورقه های زردالو به صورت خشک می توانید این طعم‌را همیشه زنده کرده و از ویتامین های زرد آلو در هر فصلی استفاده کنید این مورد برای دیگر میوه ها نیز صادق است

صادرات میوه خشک به خارج از ایران

در برخی از کشور ها با توجه به شرایط آب و هوایی امکان وجود برخی از میوه ها نیست به این صورت که در هیچ فصلی از سال نمی توانند آن میوه را داشته باشند، خشک  کردن میوه و ارسال آن به این کشور ها باعث می شود که آن ها نیز از این مزیت بهرمند شده و فواید لازم را از آن میوه بگیرند.جهان امروزه با مزایای ناشی از میوه های خشک آشناست، و با توجه به رویکردهای  جهانی جدید که مصرف کنندگان را به سمت مصرف این میوه  کشانده ، تقاضا برای آن افزایش یافته است، ایران یکی از کشورهای بزرگ در زمینه صادرات میوه خشک به خارج از ایران است و از آن جایی که شمار تولید کنندگان  این محصول در کشور رو به فزونی بوده و میوه خشک های تولید شده نیز استانداردها و ضوابط لازم برای صادرات را دارند، بازرگانان زیادی برآن شدند تا به صادرات میوه خشک مبادرت کرده و این محصول را به بیرون از مرزهای کشور ایران برسانند. همچنین تولید کنندگان زیادی به صورت اختصاصی ، میوه ها را جهت صادرات خشک کرده و  میوه خشک مخصوص صادرات خارج از ایران  به صورت اصولی صورت گرفته است.

نتیجه گیری

برند هانی کام سال ها در زمینه محصولات  خوشمزه جهت پذیرایی فعالیت کرده و همواره  هدف برند هانی کام ارایه محصولات سالم و رساندن آن به کل جهان است. این محصولات خوراکی با برترین اصول بهداشتی تولید شده و در بسته بندی های شکیل  به دست شما مصرف کنندگان رسانده می شود، برای خرید فقط کافی است به وب سایت هانی کام  hanikom.ir مراجعه و محصولات مختلف که با بهترین کیفیت است را مشاهده کنید.

در صورتی که قصد خرید میوه خشک و یا خرید چیس میوه را می توانید محصولات ما را در صفحه مربوطه بررسی کنید.

یک دیدگاه برای “میوه خشک صادراتی چیست؟ (میوه خشک مخصوص صادرات خارج از ایران)”

  1. نقاط قوت
    • صادرات میوه خشک

    سلام میوه خشک صادراتی برای صادرات چیا موجود و چقدر دارین موجودی اعلام کنید لطفا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!