خرید میوه خشک در مشهد

خرید میوه خشک از مشهد

تهیه و خرید میوه خشک های متنوع از مشهد

همه ی ما دوست داریم که رژیم غذایی مناسب و رو اصولی داشته باشیم تا سلامت بدنمان حفظ شود و از مبتلا شدن به بیماری های مختلف در امان باشیم.
این روزها یکی از خوراکی ها و تنقلات خوشمزه ای که می تواند به این سالم خوری کمک کند و به جای بسیاری از خوراکی های ناسالم استفاده شود میوه خشک ها هستند.
میوه خشک ها از همان میوه های تازه تهیه می شوند و تبدیل به یک میان وعده خوشمزه و مفید و در عین حال سبک می شوند.
با خشک کردن میوه ها ما می توانیم در تمام طول سال میوه هایی را داشته باشیم که در تمام فصول سال وجو ندارند از این رو این ویژگی جزو مزیت های خوب میوه خشک ها به حساب می آید.
به علاوه لازم است که بدانید خشک کردن میوه باعث نمی شود تا تمام ویتامین ها و مواد مغذی که درونشان وجود دارد از بین برود بلکه تا 90 درصد ویتامین ها و پروتئین های خود را می تواند حفظ کند.
به طوری که پزشکان توصیه کرده اند مصرف روزانه 1 لیوان میوه خشک می تواند برای بدن بسیار مفید باشد و در جلوگیری از مبتلا شن به بیماری های مختلف تاثیر گذار باشند.
اما این نکته را هم توجه داشته باشید که استفاده بیش از اندازه و زیاده روی در مصرف میوه خشک خود نیز می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد چرا که در طی فرایند خشک شدن به طور کامل آب موجود در خود را از دست می دهند و تمام مواد مغذی، کالری و قندی که در میوه تازه وجود داشته است حالا در حجم کوچکی انباشته شده است بنابراین بیش از حد خوردن میوه خشک توصیه نمی شود به خصوص برای افرادی که اضافه وزن دارند و به بیماری هایی مثل دیابت دچار هستند.

خرید میوه خشک از مشهد
میوه خشک

خرید میوه خشک در مشهد

اگر علاقه مند به یک میان وعده سالم و مغذی برای خود و یا کودکان خود می گردید ما به شما بهترین جایی که می توانید از آن جا مرغوب ترین و باکیفیت ترین میوه خشک ها را تهیه بکنید معرفی می کنیم.
فروشگاه اینترنتی هانی کام دارای انواع مختلفی از میوه خشک ها از جمله چیپس میوه ، میوه خشک پاستیلی و… می باشد که تیم حرفه ای و کاربلد هانی کام برای تهیه این میوه خشک های خوشمزه از بهترین میوه ها بدون هیچ مواد نگهدارنده ای استفاده می کنند.
به علاوه از نظر بهداشت کار این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهیم که صفر تا صد کار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده است.
همچنین لازم به ذکر است که بدانید فروشگاه ما علاوه بر تهران ازدیگر تولیدی هایی که دارد واقع در مشهد است از این رو این می تواند خبر خوش حال کننده ای باشد برای افرادی که در مشهد ساکن هستند چرا که بهترین ، مرغوب ترین و باکیفیت ترین میوه خشک های بازار متعلق به هانی کام است و شما عزیزان با خیالی راحت می توانید هر نوع میوه خشکی که مد نظر داشتید را در کمترین زمان ثبت سفارش کنید تا تیم ما (هانی کام) در مدت زمان خیلی کم محصول مورد نظر شما را به دستتان برساند.

فواید مفید میوه خشک ها

از آن جایی که تنوع در میوه های خشک فراوان است فواید و خواصی هم که دارند به مراتب متنوع و زیاد است اما به طور کلی میوه خشک ها سرشار از مواد معدنی ، فیبر و ویتامین هایی هستند که برای بدن بسیار مفید می باشند مثل کلسیم، آهن ، پتاسیم ، آهن و…
به علاوه میوه خشک ها یک نوع آنتی اکسیدان درون خود دارند به نام پلی فنول که در نتیجه مصرف روزانه از میوه خشک به سلامت دستگاه گوارش و جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری های مختلف کمک می کند.
به طور مثال زردآلو خشک می تواند فشار خون را تنظیم کند و در جلوگیری ازمبتلا شدن به بیماری های قلبی تاثیر گذار باشد.
و اگر که آهن بدنتان کم است بهترین خوراکی که می تواند به آن کمک کند آلو خشک است چرا که با مصرف روزانه 5 تا آلو خشک می توانید نیاز بدن خود به ویتامین آهن را تامین کنید.
به طور کلی مصرف میوه خشک برای افراد دیابتی و یا جلوگیری از مبتلا شدن به این بیماری، تقویت سیستم ایمنی بدن به خصوص در خانوم های باردار، بهتر کردن عملکرد دستگاه گوارش ، کمک به درمان یبوست و بسیاری از مشکلات و بیماری های دیگر تاثیرات مثبت به جای بگذارند.

خرید میوه خشک از مشهد
میوه خشک

نحوه نگهداری از میوه خشک

از آن جایی که میوه های خشک هیچ رطوبتی ندارند به سرعت می توانند رطوبت محیطی که در آن قرار دارند را به خود جذب کنند که این موضوع نگران کننده ای است چرا که رطوبت داشتن میوه های خشک می تواند منبعی باشد برای جذب حشرات به خود ، کپک زدن و در نهایت خراب شدن و ازبین رفتن.
به همین دلیل مناسب ترین محیطی که باید میوه خشک های خود را در آن نگهداری کنید مکان های سرد، خشک، بدون رطوبت و گرما آن هم در ظرف های شیشه ای و یا پلاستیکی استاندارد و بهداشتی است.

نکاتی در رابطه با ، باید ها و نباید های میوه خشک

تا به این جای مطلب گفتیم که میوه خشک ها با طعم و مزه ی بی نظیر و از همه مهم تر فواید مفیدی که دارند می تواند بهترین میان وعده برای همه ی ما از جمله کودکان ، ورزشکاران و … باشد.
اما از آن جایی که بارها هم تکرار کردیم با خشک شدن میوه کالری و قند آن به مراتب بیشتر می شود در نتیجه نباید در خوردن آن زیاده روی کنید و فکر کنید چون حجم کمی دارند پس کالری و قند کمتری هم به نسبت میوه های تازه دارند.
باید بگویم که چنین طرز فکری کاملا اشتباه است و افرادی که به دیابت مبتلا هستند و یا افرادی که چاق هستند به شدت باید از مصرف بیش از اندازه میوه خشک خودداری کنند و توصیه می شود به این افراد که طبق رژیم غذایی ایده آل و مناسب روزانه 5 یا 6 تا دونه از میوه خشک های مختلف استفاده بکنند.

به علاوه نکته دیگری که باید افراد دیابتی به آن توجه کنند این است که از مصرف میوه خشک هایی که قند و کالری بیشتر و اضافه تری نسبت به دیگر میوه خشک ها دارند دوری کنید چرا که بسیاری از میوه خشک ها هستند که در تهیه آن ها از روکش های شکلاتی در قسمتی از آن ها استفاده شده است که به آن ها میوه خشک شکلاتی می گویند.
به همین دلیل مصرف این نوع از میوه خشک (میوه خشک شکلاتی) که قند اضافی دارد به افراد دیابتی پیشنهاد نمی شود.
اما این به معنا نیست که افرادی که به بیماری قند دچار هستند نمی توانند از میوه خشک استفاده کنند بلکه مناسب است تا آن ها از میوه خشک های ارگانیک و سالم تری برای مصرف میان وعده ی خود استفاده کنند.

خرید میوه خشک از مشهد
میوه خشک

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با میوه خشک های ارگانیک و خوشمزه هانی کام در مشهد آشنا کنیم و راهنمای خریدی باشیم برای شما مشتریان خوب هانی کامی ، امیدواریم که تا به این جا مطالب برایتان مفید واقع شده باشد.
و مجدد تکرار می کنیم که اگر به دنبال میوه خشکی با کیفیت ،خوش طعم، متنوع و اورگانیک هستید به فروشگاه اینترنتی و آنلاین هانی کام مراجعه کنید.
به علاوه افرادی هم که در مشهد ساکن هستند و زندگی می کنند می توانند میوه خشک های هانی کام را تهیه بکنند چرا که شرکت هانی کام تولیدی دیگری علاوه بر تهران و شیراز در مشهد دارد.

همچنین شما عزیزان می تواندید خرید میوه خشک از تهران و خرید میوه خشک از شیراز را هم علاوه بر مشهد داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!