خرید گوجه خشک شیراز

خرید گوجه خشک در شیراز

گوجه فرنگی خشک شیراز

خرید گوجه خشک شیراز
خرید گوجه خشک شیراز

گوجه خشک شیراز معروف است ، همانطور که می دانید گوجه فرنگی میوه قرمز رنگ بوده که دارای بوی بسیار مطبوعی می باشد و می توان گفت که امروزه حدود ۳۰ درصد از کشت سبزیجات دنیا شامل گوجه فرنگی می شود و از آن در رژیم روزانه غذایی خود همچون تهیه سالاد، انواع غذاهای مختلف، سوپ ها و پیتزا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اما بسیاری از افراد به این دلیل که نسبت به مصرف آن دارای حساسیت هستند به همین دلیل پیشنهاد می شود از گوجه فرنگی خشک استفاده کنند. لازم است این نکته را بیان کنیم گوجه فرنگی دارای آب زیادی می باشد و به همین دلیل از ماندگاری بالایی برخوردار نبوده و در کوتاه ترین زمان فاسد خواهد شد.

در چنین زمان هایی بهترین روش جهت نگهداری آن خشک کردن گوجه می باشد که البته برای این کار نیز شما می توانید به برخی از فروشگاه ها وشرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه فرمایید.

گوجه خشک شده چه خواصی به همراه دارد؟

در رابطه با خواص آن لازم است بیان کنیم که سرشار از ویتامینهای a و c و همچنین اسید فولیک و بتاکاروتن بوده و مقدار کمی از ویتامین های گروه b شامل b1، b2، b3، b5 و مواد معدنی مختلفی را نیز مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم فیبر سدیم گوگرد مقدار کمی آهن را به همراه دارد. پس با توجه به این موضوع و خواص های بسیار فوق العاده ای که گوجه خشک به همراه دارد پیشنهاد می دهیم که حتماً آن را جز خشکبار ضروری منزل قرار دهید.

اگر ساکن تهران هستین چه مغازه دار و چه خانه دار و تهران هستین و قصد خرید گوجه خشک در تهران را دارین در این صفحه کلیک کنید :

خرید گوجه خشک در تهران

خرید گوجه خشک در شیراز

اگر به دنبال بهترین گوجه خشک در شیراز می باشید به شما پیشنهاد می دهیم که حتماً به فروشگاه هانی کام مراجعه کنید و در صورت نیاز به خری آنلاین میتوانید به خرید گوجه خشک با کیفیت درجه یک مراجعه کنید ، چرا که در این فروشگاه سعی شده از بهداشتی ترین روش جهت خشک کردن گوجه استفاده شود و به عنوان یکی از خشکبار مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این امکان نیز فراهم شده تا بتوانید به راحتی آن را پودر کرده و به جای رب گوجه در غذای خود استفاده کنید.

شرکت هانی کام دارای اعتبار طولانی جهت فروش گوجه خشک در شیراز بوده و این امکان فراهم شده تا محصولی با مناسب ترین و بهترین کیفیت ممکن را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و می توانید گوجه خشک مورد نظر را با بهترین بسته بندی ممکن و تا هر میزانی که احتیاج دارید از این فروشگاه خریداری کنید.

این امکان وجود دارد که بسیاری از افراد نسبت به خرید اینترنتی اعتماد کافی نداشته باشند، اما شما پس از یک بار خرید گوجه خشک در شیراز از فروشگاه هانی کام به یکی از مشتریان دائمی تبدیل خواهید شد چرا که تمامی موارد لازم از جمله بسته بندی مناسب، کیفیت بالا شامل گوجه خشک شده هانی کام بوده و در هر زمان سعی می کند بهترین فرآوردههای خوراکی را در اختیار مشتریان قرار دهد از جمله موارد مهم دیگر در رابطه با این برند تعهد به مشتری و تضمین کیفیت و بهداشت کامل بسته بندی می باشد.


نحوه ی نگهداری از گوجه فرنگی خشک

بهتر است گوجه فرنگی های خشک را در کیسه های پلاستیکی زیپ دار نگهداری کنید. ظروف یا شیشه های پلاستیکی نیز بسته بندی مناسبی برای محصول هستند. هر چه بسته بندی باکیفیت تری در تولید این محصولات استفاده شود، ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

و در نهایت به شما عزیزان توصیه می شود گوجه فرنگی های خشک شده را در یخچال نگهداری کنید بهتر است چرا که مدت زمان طولانی تری برایتان می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!